Občania dostali od mesta Klientske centrum
V záujme čo najväčšieho zjednodušenia kontaktu občanov s mestským úradom a rýchlejšieho vybavovania ich požiadaviek bolo v meste Prievidza v pondelok 11. júna otvorené nové pracovisko tzv. Klientske centrum. Vzniklo v priestoroch bývalej stávkovej kancelárie vedľa vchodu do budovy Mestského domu s cieľom ponúknuť občanom vybavenie najžiadanejších druhov agendy na jednom mieste bez nevyhnutnosti ďalšej návštevy mestského úradu. V Klientskom centre si občania vybavia osvedčovanie listín a podpisov, agendu obchodu služieb a nájdu aj ďalšiu pokladňu. V prípade záujmu zo strany občanov a turistov i návštevníkov mesta je v ponuke klientskeho centra sortiment drobných pamiatkových predmetov ľudových tvorcov z Prievidze a okolia. Súčasťou nového pracoviska je aj schránka dôvery, kde občania môžu nechávať svoje požiadavky a pripomienky v písomnej podobe a to aj anonymným spôsobom. Mesto Prievidza už v roku 2003 zriadilo vo vestibule mestského úradu kontaktné pracovisko pre občanov, tzv. Miesto prvého kontaktu, kde občania dostanú základné informácie o organizácii práce v meste a zároveň i tlačivá písomností a žiadostí, ktoré v rámci vybavovania svojej agendy potrebujú.
Miesto prvého kontaktu ostane po otvorení Klientskeho centra otvorené ako informačné pracovisko mesta. Klientske centrum je otvorené tak, ako mestský úrad, občania si v ňom môžu svoje požiadavky vybaviť aj v sobotu a to v čase od 8. do 12. hodiny. Slávnostného prestrihnutia pásky na Klientskom centre sa ujali spoločne primátor mesta Ján Bodnár a prednosta mestského úradu Ľudovít Fábry.
Zverejnené: 11. 06. 2007