Od nového roka s novou organizáciou práce
S cieľom čo najviac sa priblížiť k občanom a vyjsť v ústrety predovšetkým tým, ktorí počas pracovného týždňa nemajú možnosť zabezpečiť si vybavenie potrebných úradných záležitostí, rozhodlo sa vedenie mesta o zmeny v organizácii práce, ktoré vstúpia do platnosti už od 1. januára 2006. Ide predovšetkým o rozšírenie pracovnej doby na mestskom úrade okrem pracovných dní aj v sobotu a to od 8. do 12. hodiny. Občania v tomto čase budú mať možnosť vybaviť si svoje požiadavky s pracovníkom daní a poplatkov, na matričnom úrade, či v hlavnej pokladni mesta. Od nového roka vstúpi do platnosti aj ďalšia zmena, dotýkajúca sa organizácie práce úradníkov vo vzťahu k občanom. Tí budú môcť svoje požiadavky vybavovať aj počas obedňajších prestávok, ktoré budú na úrade zabezpečené tak, aby aj v tomto čase bola zabezpečená kontinuita a aby občan nebol v rámci kontaktu s úradom ničím obmedzovaný.
Zverejnené: 30. 11. 2005